|
تاثیر سویا در پیشگیری از سرطان |
|
پیش از این نیز بررسی ها تاثیر مصرف سویا را در پیشگیری از بیماری های قلبی و پوكی استخوان نشان داده بود.پژوهشگران بار دیگر از سودمندی سویا در حفظ سلامت زنان خبر دادند.به گزارش شبكه خبر، آخرین شماره نشریه پزشكی سرطان شناسی بالینی نوشت: وجود مقدار فراوان سویا در برنامه غذایی زنان ، خطر بروز سرطان سینه را در آنان كاهش می دهد.
پژوهشگران با بررسی بیش از 24 هزار زن میانسال در ژاپن متوجه شدند : خطر ابتلا به سرطان سینه در زنانی كه بیشترین میزان استروژن های گیاهی و ایزوفلاوون را كه به وفور در سویا وجود دارد، مصرف می كنند ، 65 درصد كمتر از دیگران است .
پیش از این نیز بررسی ها تاثیر مصرف سویا را در پیشگیری از بیماری های قلبی و پوكی استخوان نشان داده بود.
پیشنهاد برای مطالعه (16)
Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.6 AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com All right reserved Translator and Developed Farsi/Persian By Joomfa Team |